Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Vadybos funkcijos
Planavimas, kalbant paprastai, yra procesas, kurio metu formuluojami tikslai ir nustatoma jų įgyvendinimui tinkama veiksmų eiga.
Organizavimo funkcija yra darbo, valdžios bei turimų išteklių paskirstymas tarp visų organizacijos narių, šių aspektų suderinimo procesas, leidžiantis sistemingai siekti išsikeltų organizacijos tikslų.
Vadovavimo funkcija neretai traktuojama kaip ypatinga veikla. Ši veikla neorganizuotą minią (t. y. visą personalą) paverčia našiai, tikslingai, o svarbiausia – efektyviai, dirbančia grupe.
Kontrolės funkcija reiškia užtikrinti, kad vykdoma veikla atitiktų suplanuotą, t. y. tai, kas numatyta pagal pirmąją funkciją – planavimą.
Jei klaustume, kuri gi funkcija vis dėl to yra pati svarbiausia? Tai atsakymas būtų vienareikšmis – visos. Vadyba tuo ir ypatinga, kad visos jos funkcijos yra vienodai svarbios ir siekiant darnios, efektyvios, tikslingos ir rezultatyvios organizacijos veiklos, būtina visas keturias funkcijas įgyvendinti maksimaliai. Planavimas suteikia kryptingumo. Organizavimas, remiantis planavimu, leidžia tikslingai panaudoti turimą potencialą. Vadovavimas reikalingas tam, kad visi organizacijos nariai dirbtų vieningai, o kontrolė būtina, kad veikla nenukryptų nuo plano.
Iš esmės planavimas yra visų vadybos funkcijų pagrindas, kadangi visi tolesni procesai remiasi planais. Juose iškeliami tikslai, parenkamos priemonės jiems pasiekti, paskirstomos funkcijos žmogiškiesiems ištekliams, paskirstomi resursai ir pan. O kitos vadybos funkcijos veikia, kad tie planai būtų įgyvendinti sistemingai, tikslingai ir kad būtų pasiekti iškelti tikslai.
Personalo Motyvavimo Reikšmė
Vadybos pagrindai
Vadyba. ... |
Vadovavimas Personalui
Vadovavimas personalui yra apibūdinamas kaip darbuotojų veiklos nukreipimas tam tikram bendram organizacijos tikslui pasiekti. ... |
Personalo Vertinimas
Personalo vertinimas yra vienas iš personalo vadybos darbų, kurio metu nustatoma, kaip dirba darbuotojai. ... |
Personalo Vadybos Samprata
Vadovėliuose galima rasti įvairių personalo vadybos apibrėžimų. ... |
Personalo Vadybos Principai
Kiekvienos organizacijos vadovai nori, kad jų darbuotojai dirbtų efektyviai, sąžiningai bei savo darbu prisidėtų prie bendrų organizacijos tikslų. ... |
Personalo Politika Ir Jos Tipai
Personalo politika yra tam tikros organizacijos politikos dalis apimanti personalo ugdymą, esminius personalo tikslus, personalo elgesio standartus. ... |
Personalo Kvalifikacijos Samprata
Atitinkama kvalifikacija yra viena svarbiausių kandidatui reikalingų savybių, nuo kurios dažnai priklauso, ar kandidatas bus priimtas dirbti konkretų darbą. ... |
Personalo Parinkimo Sistemos Struktūra
Personalo parinkimo sistemos užzdavinys yra parinkti kandidantus į darbuotojus, atlikti jų atranką bei suteikti jiems darbo vietas. ... |
Darbuotojų Mokymo Ir Kvalifikacijos Tobulinimo Principai
Kad darbuotojo kvalifikacijos kėlimas bei mokymai būtų naudingi, reikia, kad abi šalys – darbuotojas ir jo vadovas laikytųsi tam tikrų principų. ... |
Darbdavio Ir Personalo Atrankos Agentūros Bendradarbiavimas
Daugeliui darbdavių surasti tinkamą darbuotoją yra nelengvas uždavinys, kadangi priėmusi netinkamą darbuotoją įmonė rizikuoja patirti nuostolių. ... |
Kontrolės funkcija
Kontrolė – be jos neapsieina nė vienas procesas. ... |
Vadovavimo funkcija
Vadovavimas – viena iš keturių vadybos funkcijų. ... |
Organizavimo funkcija
Vadyba, kaip mokslas, šiandieninėje visuomenėje užima reikšmingą vietą. ... |
Planavimo funkcija
Vadyba yra mokslas apie socialinių organizacijų, sistemų valdymą. ... |