Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Organizavimo funkcija
Kuo reikšminga organizavimo funkcija? Organizavimas leidžia pasiekti planavimo proceso metu iškeltus tikslus. Vykdant organizavimo funkciją, darbas, valdžia ir ištekliai paskirstomi tarp organizacijos narių bei suderinami.
Organizacija veikia dinamiškoje, nuolat kintančioje aplinkoje. Tai sąlygoja, kad organizavimas yra kintantis procesas. Jis kinta, nes organizacija nuolat turi prisitaikyti prie aplinkos pokyčių ir keisti, modifikuoti savo strategijas.
Egzistuoja keturi esminiai organizavimo proceso elementai: darbo pasidalijimas, struktūrinių grandžių formavimas, hierarchija ir koordinavimas. Darbo padalijimas organizacijoje apima darbo suskirstymą į užduotis, kurias galės atlikti darbuotojai individualiai arba grupėmis. Darbo padalijimas sąlygoja tai, kad, pavyzdžiui, darbuotojas bus atsakingas ne už visos užduoties atlikimą, tačiau už tam tikros jos dalies. Dalies, kuriai atlikti jis turi daugiausiai žinių bei geriausių įgūdžių. Efektyvus užduočių sujungimas, darbuotojų bei jiems pavestų užduočių grupavimas - tai struktūrinių grandžių formavimas, kuris taip pat reikšmingas organizavimo procese. Hierarchijos elementas svarbus tuo, kad organizuodamas darbą vadovas privalo aiškiai apibrėžti, kas organizacijoje kam turi atsiskaityti, t. y. sudaro aiškią hierarchinę struktūrą. Koordinavimas – toks organizavimo proceso elementas, kurio metu atskirų skyrių veikla jungiama į visumą, kontroliuojant šio jungimosi vyksmą ir efektingumą.
Organizavimas, kaip veikla, apima du esminius aspektus. Organizavimas kuria tiek formalias, tiek ir neformalias struktūras. Taip pat organizavimas kuria mechanizmus, reikalingus sąveikai tarp atskirų individų ir grupių organizacijoje.
Planavimo funkcija
Vadybos funkcijos
Vadyba, kaip ir darbuotojai, tam tikros veiklos, procesai, atlieka funkcijas. ... |
Personalo Motyvavimo Reikšmė
Šiandieniniame verslo sektoriuje veikiančios organizacijos turi gebėti prisitaikyti nuolat kintančioje aplinkoje. ... |
Vadybos pagrindai
Vadyba. ... |
Vadovavimas Personalui
Vadovavimas personalui yra apibūdinamas kaip darbuotojų veiklos nukreipimas tam tikram bendram organizacijos tikslui pasiekti. ... |
Personalo Vertinimas
Personalo vertinimas yra vienas iš personalo vadybos darbų, kurio metu nustatoma, kaip dirba darbuotojai. ... |
Personalo Vadybos Samprata
Vadovėliuose galima rasti įvairių personalo vadybos apibrėžimų. ... |
Personalo Vadybos Principai
Kiekvienos organizacijos vadovai nori, kad jų darbuotojai dirbtų efektyviai, sąžiningai bei savo darbu prisidėtų prie bendrų organizacijos tikslų. ... |
Personalo Politika Ir Jos Tipai
Personalo politika yra tam tikros organizacijos politikos dalis apimanti personalo ugdymą, esminius personalo tikslus, personalo elgesio standartus. ... |
Personalo Kvalifikacijos Samprata
Atitinkama kvalifikacija yra viena svarbiausių kandidatui reikalingų savybių, nuo kurios dažnai priklauso, ar kandidatas bus priimtas dirbti konkretų darbą. ... |
Personalo Parinkimo Sistemos Struktūra
Personalo parinkimo sistemos užzdavinys yra parinkti kandidantus į darbuotojus, atlikti jų atranką bei suteikti jiems darbo vietas. ... |
Darbuotojų Mokymo Ir Kvalifikacijos Tobulinimo Principai
Kad darbuotojo kvalifikacijos kėlimas bei mokymai būtų naudingi, reikia, kad abi šalys – darbuotojas ir jo vadovas laikytųsi tam tikrų principų. ... |
Darbdavio Ir Personalo Atrankos Agentūros Bendradarbiavimas
Daugeliui darbdavių surasti tinkamą darbuotoją yra nelengvas uždavinys, kadangi priėmusi netinkamą darbuotoją įmonė rizikuoja patirti nuostolių. ... |
Kontrolės funkcija
Kontrolė – be jos neapsieina nė vienas procesas. ... |
Vadovavimo funkcija
Vadovavimas – viena iš keturių vadybos funkcijų. ... |