Rekomenduojame

Tinklinis Marketingas

 

Tinklinis Marketingas Pastaruoju metu tikrai daugelis iš mūsų yra girdėję terminą „tinklinis marketingas“. Bet ar žinome, kas tai yra? Kažkokia marketingo rūšis?

Šiaip ar taip, šis dalykas palyginti naujas, bet sparčiai populiarėjantis. Tinklinis marketingas yra tokia verslo koncepcija, kai reklamos pardavimai yra vystomi ne pačios organizacijos, bet jos klientų, agentų ir pan.

Daugelyje verslo įmonių apyvartą didina pardavimai, o tinklinio marketingo atveju apyvarta tiesiogiai susijusi su tinklo narių suvartojamų produktų kiekiu.

Tinklinis marketingas gali būti patrauklus tuo, jog pradėti verslui reikia tikrai minimalių investicijų. Tai net yra vienas iš tinklinio marketingo principų.

Tinkliniame marketinge pardavimo procesas remiasi tiesioginiu kontaktu su potencialiu klientu. Tai reiškia, kad pardavimas vyksta akis į akį, susitikus su potencialiu klientu. Žinoma, tiesiogiai bendraujant pirkėją įtikinti yra daug lengviau. Ir tinklinio marketingo atstovai tą puikiai išmano.

Tinklinis marketingas patrauklus tiems, kurie nori dirbti iš namų, kurie nenori kasdien keliauti į darbą, praleisti biure visą dieną. Taip pat tinklinis marketingas labai patrauklus tiems, kurie nenori nuomotis patalpų savo verslui, mokėti mokesčių už komunalines paslaugas ir pan.
Tinklinis marketingas yra puiki galimybė neturintiems galimybių skirti pinigų verslui bei neturintiems patirties. Ši galimybė sukuria nuolatinį pajamų šaltinį.

Neoficialiai tinkliniu marketingu užsiimame kiekvienas mūsų kasdien. Pamąstykite, juk rekomenduojate kitiems asmenims, pavyzdžiui, viešojo maitinimo vietas? Tai darydami Jūs užsiimate tinkliniu marketingu. Tik šiuo atveju neapmokestinamu.
 
 
Susiję straipsniai