Rekomenduojame

Outsourcingo Problemos ir Trūkumai

 

Outsourcingo Problemos ir Trūkumai Outsourcingas yra tam tikrų organizacijos veiklų vykdymas, pasitelkiant tam išorinius tiekėjus / partnerius ir pan. Outsourcingas apiforminamas sutartimi.

Outsourcingas turi daug privalumų. Jis suteikia galimybę organizacijoms pasinaudoti tuo, kas atitinkamoje srityje yra geriausia, profesionaliausia. Outsourcingas mažina riziką ir dažnais atvejais padeda taupyti. Taip pat didelis privalumas yra tai, kad outsourcingas organizacijoms padeda išvengti „silpnųjų vietų“. Kadangi jomis pasirūpina profesionalai, besispecializuojantys atitinkamoje srityje.

Tačiau vien privalumų vargu ar gali būti. Outsourcingas turi ir probleminių sričių. Statistikos duomenys rodo, kad 20–25 proc. outsourcingu grįstų santykių (tiek gamybos, tiek ir paslaugų srityse) nutrūksta per pirmuosius dvejus metus, o dar pusė – per penkerius metus.

Tokie skaičiai yra outsourcingo problema. Literatūroje teigiama, jog juos lemia tokios priežastys kaip nepakankama tiekėjo kompetencija, aukšta kaina, prastas aptarnavimas, bendradarbiavimo stoka ir pan.

Nors outsourcingas turi ilgą sąrašą privalumų, tačiau reikia paminėti ir jo trūkumus. Pirmiausiai, tai niekas nėra apsaugotas nuo nepatikimų tiekėjų. Tiekėjai gali apie save pateikti klaidingos informacijos ir kitais būdais įtikinti kitą outsourcingo šalį savo nepagrįstais nebėjimais. Dar vienas trūkumas – komunikavimo problemos. Taip pat gali iškilti problemų su personalo lojalumu.

Kartais outsourcingo atveju pasitaiko, kad perdavus veiklą tiekėjams, prarandama jos kontrolė. Tai gali nutikti, jei tiekėjas nenorės būti nuolat kontroliuojamas ir stebimas. Taip pat nors outsourcingas dažniausiai leidžia taupyti, gali nutikti, kad retais atvejais išlaidos padidėja.
 
 
Susiję straipsniai

Outsourcingas

 

Mūsų visuomenėje šis žodis linksniuojamas jau kelerius metus, tačiau dar visai neseniai išgirdus šį terminą, buvo klausiama: kas tai?

Outsourcingas yra pagal sutartis išoriniam tiekėjui vidinių verslo funkcijų perdavimas. Dar paprasčiau – tai veiklų, kurias anksčiau įmonė pati atlikdavo, perdavimas tuo užsiimančiai įmonei ar fiziniam asmeniui (besispecializuojančiam toje srityje).

Pavyzdžiui, buhalterinė apskaita. Įmonė turėjo pagal darbo sutartį dirbantį buhalterį. ...

Outsourcingas

Outsourcingo Privalumai

 

Klausimas „Kas yra outsourcingas? ...

Outsourcingo Privalumai

Užsakomosios Žemės Ūkio Konsultavimo Paslaugos Lietuvoje

 

Užsakomoji paslauga yra apibūdinama kaip neseniai atsiradusi verslo šaka, angliškai vadinama „Outsourcing“. ...

Užsakomosios Žemės Ūkio Konsultavimo Paslaugos Lietuvoje

Procesų Perdavimo Priežastys Lietuvoje

 

Įvairių procesų valdymas yra tarsi įmonės veiklos stuburas, be kurio įmonė negali tinkamai funkcionuoti. ...

Procesų Perdavimo Priežastys Lietuvoje

Outsourcingo Sritys

 

Pagal 2010 metų statistinius duomenis, apie 92 % Lietuvos įmonių buvo perdavusios dalį įmonės procesų išoriniam paslaugų tiekėjui. ...

Outsourcingo Sritys

Outsourcingo Rizika - Kontrolės Praradimas

 

Visais atvejais tarp įmonės teikiančios paslaugas ir tarp įmonės perduodančios dalį savo veiklos kitai įmonei yra sudaroma paslaugų teikimo sutartis. ...

Outsourcingo Rizika - Kontrolės Praradimas

Outsourcingo Reikšmė

 

Beveik kiekviena Lietuvos įmonė pasinaudoja įvairių įmonių siūlomomis paslaugomis, kad palengvintų sau darbą ir sumažintų kaštus. ...

Outsourcingo Reikšmė

Outsourcingas Lietuvoje

 

2002 metais Lietuvos Vyriausybė patvirtino ūkio bei ekonomikos plėtros ilgalaikę strategiją iki 2015 metų. ...

Outsourcingas Lietuvoje

Kada Verta Nuomotis Paslaugas?

 

Dažna įmonė pagalvoja apie outsourcingo sistemos pritaikymą jos veikloje. ...

Kada Verta Nuomotis Paslaugas?

IT Outsourcingas

 

Šiandien daugelyje įmonių neapsieinama be informacinių technologijų. ...

IT Outsourcingas