Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Outsourcingo Problemos ir Trūkumai
Outsourcingas turi daug privalumų. Jis suteikia galimybę organizacijoms pasinaudoti tuo, kas atitinkamoje srityje yra geriausia, profesionaliausia. Outsourcingas mažina riziką ir dažnais atvejais padeda taupyti. Taip pat didelis privalumas yra tai, kad outsourcingas organizacijoms padeda išvengti „silpnųjų vietų“. Kadangi jomis pasirūpina profesionalai, besispecializuojantys atitinkamoje srityje.
Tačiau vien privalumų vargu ar gali būti. Outsourcingas turi ir probleminių sričių. Statistikos duomenys rodo, kad 20–25 proc. outsourcingu grįstų santykių (tiek gamybos, tiek ir paslaugų srityse) nutrūksta per pirmuosius dvejus metus, o dar pusė – per penkerius metus.
Tokie skaičiai yra outsourcingo problema. Literatūroje teigiama, jog juos lemia tokios priežastys kaip nepakankama tiekėjo kompetencija, aukšta kaina, prastas aptarnavimas, bendradarbiavimo stoka ir pan.
Nors outsourcingas turi ilgą sąrašą privalumų, tačiau reikia paminėti ir jo trūkumus. Pirmiausiai, tai niekas nėra apsaugotas nuo nepatikimų tiekėjų. Tiekėjai gali apie save pateikti klaidingos informacijos ir kitais būdais įtikinti kitą outsourcingo šalį savo nepagrįstais nebėjimais. Dar vienas trūkumas – komunikavimo problemos. Taip pat gali iškilti problemų su personalo lojalumu.
Kartais outsourcingo atveju pasitaiko, kad perdavus veiklą tiekėjams, prarandama jos kontrolė. Tai gali nutikti, jei tiekėjas nenorės būti nuolat kontroliuojamas ir stebimas. Taip pat nors outsourcingas dažniausiai leidžia taupyti, gali nutikti, kad retais atvejais išlaidos padidėja.
Outsourcingas
Outsourcingo Privalumai
Klausimas „Kas yra outsourcingas? ... |
|
Užsakomosios Žemės Ūkio Konsultavimo Paslaugos Lietuvoje
Užsakomoji paslauga yra apibūdinama kaip neseniai atsiradusi verslo šaka, angliškai vadinama „Outsourcing“. ... |
|
Procesų Perdavimo Priežastys Lietuvoje
Įvairių procesų valdymas yra tarsi įmonės veiklos stuburas, be kurio įmonė negali tinkamai funkcionuoti. ... |
|
Outsourcingo Sritys
Pagal 2010 metų statistinius duomenis, apie 92 % Lietuvos įmonių buvo perdavusios dalį įmonės procesų išoriniam paslaugų tiekėjui. ... |
|
Outsourcingo Rizika - Kontrolės Praradimas
Visais atvejais tarp įmonės teikiančios paslaugas ir tarp įmonės perduodančios dalį savo veiklos kitai įmonei yra sudaroma paslaugų teikimo sutartis. ... |
|
Outsourcingo Reikšmė
Beveik kiekviena Lietuvos įmonė pasinaudoja įvairių įmonių siūlomomis paslaugomis, kad palengvintų sau darbą ir sumažintų kaštus. ... |
|
Outsourcingas Lietuvoje
2002 metais Lietuvos Vyriausybė patvirtino ūkio bei ekonomikos plėtros ilgalaikę strategiją iki 2015 metų. ... |
|
Kada Verta Nuomotis Paslaugas?
Dažna įmonė pagalvoja apie outsourcingo sistemos pritaikymą jos veikloje. ... |
|
IT Outsourcingas
Šiandien daugelyje įmonių neapsieinama be informacinių technologijų. ... |
|