Rekomenduojame

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams? Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. Kompanijos, kuri dešimtmečiais matuoja savo šlovingas akimirkas. Ar tai reiškia, jog pasiekta viršūnė, nuo kurios niekad nebenusirisite, ar tai niekas kitas Jūsų nuo jos nenuridens? Ne visai.

Ko gero abejingų nelieka, jei kalba pasisuka ties garsiąja suomių telefonų gamintoją "Nokia". Prieš rinkoje pasirodant išmaniesiems telefonams, "Nokia" buvo be abejonės numeris vienas telefonų rinkoje. Visi mes esame rankoje laikę "Nokia" telefoną, džiaugęsi juo ir galvoję, jog nieko geriau už "Nokia" nėra ir nebus. Visgi, atsitiko kitaip nei manėme. Kas gi tokio atsitiko, jog situacija apsivertė 180 laipsnių kampu pardavimuose?

Išmanieji telefonai (ang. Smartphones) – Apple kompanijos inovacija. Ši inovacija pasiekė telefonų rinką 2007 m., kuomet buvo išleistas naujas išmanusis telefonas Iphone. Puiki kamera, didelės spartos procesorius, užtikrinantis greitą operacinė sistemos darbą, taip pat galimybė žiūrėti filmukus telefone per to meto ypatingo dydžio, aukštos kokybės ekraną nepaliko abejingų. Žmonės ėmė šluoti parduotuvių lentynas. Ką tuo tarpu padarė Nokia? Ši užmigo ant laurų, ant kurių miegojo jau ilgus metus, pražiopsodama tokią varžovę, kaip Apple, kuri iki tol tik praktiškai kompiuterių ir muzikinių grotuvų gamyba užsiiminėjo.

Nokia firmą užmigdė lojalūs ilgamečiai klientai, kurie iš seno įpratimo, pirko bet kokį naują leidžiamą Nokia telefoną. Nokia po truputį naujindama savo telefonų liniją judėjo pirmyn. Taigi, buvo mąstoma tik metams ar porai į priekį, tuo tarpu Apple padarė milžinišką žingsnį į priekį. Visiška rinkos naujokė pateikia tokią inovacijų gausą, kokios per kelis dešimtmečius nepasiūlė Nokia gamintoja. Visiems tapo aišku, jog Nokia vizija – ribota.

Dabar skaičiuojant 8 metus nuo rinkoje pasirodžiusio pirmojo išmaniojo telefono, Nokia per tuos metus nieko revoliucingo sprendimo nepasiūlė. Ją ne tik aplenkė Apple, ją aplenkė ir Samsung bei HTC. Šiai dienai Nokia produkcija atrodo nebe tokia inovatyvi ir patraukli, kaip ji atrodė prieš išmaniųjų telefonų erą. Pardavimai rodo kompanijos akcijų paketo nuvertėjimą.
 
 
Susiję straipsniai

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. Prekė – tai kasdieninio naudojimo gaminiai, gamybai naudojamos medžiagos, darbai, ilgalaikio vartojimo, trumpalaikio vartojimo gaminiai ir pan. Prekė turi kainą, ji skirta parduoti.

Kasdien, to nesuvokdami, nesusimąstydami, tampame nesuskaičiuojamos daugybės pirkimo – pardavimo sandorių dalyviais. Perkame maistą, rūbus, paslaugas – važinėjame visuomeniniu transportu, einame į mokyklą, universitetą, kreipiamės į gydymo įstaigą, kerpamės plaukus, išsikviečiam santechniką, nueinam į spektaklį- visur prekės, prekės, prekės. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose