Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Tie patys verslo atstovai bei psichologai priduria, jog kalbant apie pardavimus, nereikia suskubti jų suvokti, kaip materialią naudą nešantį dalyką. Visų pirma, pabrėžtina, jog pardavimais galima laikyti ir tai, kas nėra materialu ir apčiuopiamo, t.y. dvasinius dalykus.
Malonūs, paslaugūs verslininkai nebūtinai yra veidmainiai, apsimetantys kuo nėra tam, kad tik jų pardavimai būtų sėkmingi; būtų sėkmingai parduodamos prekės ar paslaugos. Tai gali būti žmonės, nuo mažens auklėti tėvų, bažnyčios bei mokyklos.
Šie trys subjektai yra bemaž svarbiausi jauno žmogaus gyvenime, diegiantys dorovines vertybes. Šios yra visko pagrindas. Jos formuoja mus, kaip mes matome save, kitus mus supančius žmones bei visą pasaulį. Doras žmogus yra teisingas žmogus. Tokie žmonės automatiškai užsitarnauja kitų pasitikėjimą ir susižavėjimą juo. Tai ypatingai svarbu versle.
Doras, sąžiningas verslininkas į verslą ir klientus nežiūrės pro pirštus. Jis neliks abejingas jų atžvilgiu. Valia, ryžtas ir išmintis. Šios žmogų puošiančios savybės ves verslininką sėkmingo verslo link. Jis mokysis verslo pagrindų, investuos savo laiką į juos ir su laiku taps kompetentingu, toliaregiu verslininku, kuriančiu sėkmingą verslo struktūrą, apie kurią bylos sėkmingi pardavimai.
Tokie verslo modeliai aptarinėjami šiuolaikinėje literatūroje apie ekonomiką ir verslą. Su laiku vis labiau kreipiamas dėmesys ne į paties verslo organizavimą, bet paties verslininko kompetencijos ugdymą.
Pardavimo Proceso Etapai
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
|
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
|
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
|
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|