Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Personalo Parinkimo Sistemos Struktūra
Pirmas elementas yra darbo vietų įvertinimas ir darbų analizė, kurios metu personalo specialistai, vadovai, konsultantai arba kiti apmokyti asmenys atlieka tam tikras funkcijas. Jie apibrėžia darbo pobūdį, numato kokios kvalifikacijos turi būti darbuotojai, kokiomis savybėmis jie turi pasižymėti.
Antras elementas yra personalo poreikio planavimas. Personalo poreikio planavimas leidžia nustatyti reikiamą darbuotojų skaičių, taip pat papildomus poreikius ir priemones, kuriomis galima būtų juos patenkinti.
Trečias elementas yra personalo paieška. Personalo paieška reiškia, kad organizacijai norint įdarbinti naujus darbuotojus, yra organizuojama kandidatų paieška, kurie atitiktų organizacijos iškeltus reikalavimus.
Ketvirtas elementas yra personalo atranka. Atrankos metu iš daugelio kandidatų yra atrenkamas tas, kuris geriausiai atitinka organizacijos iškeltus reikalavimus.
Penktas elementas yra priėmimas į darbą. Priimant asmenį į darbą reikia sutvarkyti tam tikrus formalumus: pasirašyti darbo sutartį bei užpildyti asmens kortelę.
Šeštas elementas yra personalo adaptacija. Tai yra laikotarpis, kurio metu naujas darbuotojas stengiasi prisitaikyti prie naujos darbo aplinkos. Tą atlikti gali padėti jo vadovas arba jam paskirtas kuratorius.
Septintas elementas yra atleidimas iš darbo. Darbo santykiai gali būti nutraukti įvairiais pagrindais. Visus atvejus reglamentuoja Lietuvos Respublikos Darbo kodeksas bei kiti specialūs įstatymai.
Taigi, personalo parinkimo sistemos struktūra padeda suvokti, kaip vyksta darbuotojo atrankos procesas ir kaip jis pasibaigia. Galima sakyti, kad ši sistema yra tarsi uždaras ratas, kuri besikeičiant darbuotojams nuolat kartojasi.
Darbuotojų Mokymo Ir Kvalifikacijos Tobulinimo Principai
Darbdavio Ir Personalo Atrankos Agentūros Bendradarbiavimas
Daugeliui darbdavių surasti tinkamą darbuotoją yra nelengvas uždavinys, kadangi priėmusi netinkamą darbuotoją įmonė rizikuoja patirti nuostolių. ... |
Kontrolės funkcija
Kontrolė – be jos neapsieina nė vienas procesas. ... |
Vadovavimo funkcija
Vadovavimas – viena iš keturių vadybos funkcijų. ... |
Organizavimo funkcija
Vadyba, kaip mokslas, šiandieninėje visuomenėje užima reikšmingą vietą. ... |
Planavimo funkcija
Vadyba yra mokslas apie socialinių organizacijų, sistemų valdymą. ... |
Vadybos funkcijos
Vadyba, kaip ir darbuotojai, tam tikros veiklos, procesai, atlieka funkcijas. ... |
Personalo Motyvavimo Reikšmė
Šiandieniniame verslo sektoriuje veikiančios organizacijos turi gebėti prisitaikyti nuolat kintančioje aplinkoje. ... |
Vadybos pagrindai
Vadyba. ... |
Vadovavimas Personalui
Vadovavimas personalui yra apibūdinamas kaip darbuotojų veiklos nukreipimas tam tikram bendram organizacijos tikslui pasiekti. ... |
Personalo Vertinimas
Personalo vertinimas yra vienas iš personalo vadybos darbų, kurio metu nustatoma, kaip dirba darbuotojai. ... |
Personalo Vadybos Samprata
Vadovėliuose galima rasti įvairių personalo vadybos apibrėžimų. ... |
Personalo Vadybos Principai
Kiekvienos organizacijos vadovai nori, kad jų darbuotojai dirbtų efektyviai, sąžiningai bei savo darbu prisidėtų prie bendrų organizacijos tikslų. ... |
Personalo Politika Ir Jos Tipai
Personalo politika yra tam tikros organizacijos politikos dalis apimanti personalo ugdymą, esminius personalo tikslus, personalo elgesio standartus. ... |
Personalo Kvalifikacijos Samprata
Atitinkama kvalifikacija yra viena svarbiausių kandidatui reikalingų savybių, nuo kurios dažnai priklauso, ar kandidatas bus priimtas dirbti konkretų darbą. ... |