Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Personalo Vadybos Principai
Pirmas reikšmingas principas yra organizacijos ir individo interesų derinimas. Tai reiškia, kad organizacijos vadovai privalo skatinti dirbti darbuotojus, sukurti jiems geras darbo sąlygas, nes tai didina jų darbo efektyvumą.
Antras principas yra bendradarbiavimo principas. Žmonės, susiję su tam tikros organizacijos veikla gali priklausyti įvairioms grupėms, pavyzdžiui: savininkai, vadovai, darbuotojai. Tačiau visada turi būti derinami šių skirtingų grupių interesai, kad organizacijos tikslai būtų pasiekti.
Trečias yra kvalifikacijos ir atsakomybės principas. Tai reiškia, kad kvalifikuotas darbuotojas turi būti pasitikintis savimi, jausti, kad jo darbas yra dalis bendro darbo, nuo kurio priklauso organizacijos sėkmingas vystymasis. Darbuotojas turi turėti atsakomybės jausmą už save ir už kitus.
Ketvirtas yra personalo augimo principas. Tai reiškia, ne tik patys darbuotojai turi ugdyti savo sugebėjimus, bet ir darbdaviai turi jiems sudaryti sąlygas jų tobulėjimui.
Penktas principas yra humaniškumo principas, kuris reiškia, kad darbuotojų kolektyvas yra didžiausia vertybė, jie negali būti žeminami, jų nuomonės turi būti paisoma.
Taip pat galima paminėti autonomizavimo principą, kuris reiškia, kad darbuotojams reikia suteikti galimybę dirbti savarankiškai.
Taigi, organizacijos, norinčios, kad jų veikla būtų efektyvi, privalo vadovautis personalo vadybos principais, kadangi nuo darbuotojų darbo našumo priklauso visos organizacijos sėkmė.
Personalo Politika Ir Jos Tipai
Personalo Kvalifikacijos Samprata
Atitinkama kvalifikacija yra viena svarbiausių kandidatui reikalingų savybių, nuo kurios dažnai priklauso, ar kandidatas bus priimtas dirbti konkretų darbą. ... |
Personalo Parinkimo Sistemos Struktūra
Personalo parinkimo sistemos užzdavinys yra parinkti kandidantus į darbuotojus, atlikti jų atranką bei suteikti jiems darbo vietas. ... |
Darbuotojų Mokymo Ir Kvalifikacijos Tobulinimo Principai
Kad darbuotojo kvalifikacijos kėlimas bei mokymai būtų naudingi, reikia, kad abi šalys – darbuotojas ir jo vadovas laikytųsi tam tikrų principų. ... |
Darbdavio Ir Personalo Atrankos Agentūros Bendradarbiavimas
Daugeliui darbdavių surasti tinkamą darbuotoją yra nelengvas uždavinys, kadangi priėmusi netinkamą darbuotoją įmonė rizikuoja patirti nuostolių. ... |
Kontrolės funkcija
Kontrolė – be jos neapsieina nė vienas procesas. ... |
Vadovavimo funkcija
Vadovavimas – viena iš keturių vadybos funkcijų. ... |
Organizavimo funkcija
Vadyba, kaip mokslas, šiandieninėje visuomenėje užima reikšmingą vietą. ... |
Planavimo funkcija
Vadyba yra mokslas apie socialinių organizacijų, sistemų valdymą. ... |
Vadybos funkcijos
Vadyba, kaip ir darbuotojai, tam tikros veiklos, procesai, atlieka funkcijas. ... |
Personalo Motyvavimo Reikšmė
Šiandieniniame verslo sektoriuje veikiančios organizacijos turi gebėti prisitaikyti nuolat kintančioje aplinkoje. ... |
Vadybos pagrindai
Vadyba. ... |
Vadovavimas Personalui
Vadovavimas personalui yra apibūdinamas kaip darbuotojų veiklos nukreipimas tam tikram bendram organizacijos tikslui pasiekti. ... |
Personalo Vertinimas
Personalo vertinimas yra vienas iš personalo vadybos darbų, kurio metu nustatoma, kaip dirba darbuotojai. ... |
Personalo Vadybos Samprata
Vadovėliuose galima rasti įvairių personalo vadybos apibrėžimų. ... |