Rekomenduojame

6 Sigmų Koncepcijos Modelis Lietuvos Paslaugų Sektoriuje

 

6 Sigmų Koncepcijos Modelis Lietuvos Paslaugų Sektoriuje Verta pastebėti, kad 6 Sigmų koncepcijos modelis taikomas Lietuvoje paslaugų sektoriuje susideda iš 4 dalių:

• Pasiruošimas.
• Įgyvendinimas.
• Analizė.
• Gerinimas.

Pirmajame pasiruošimo etape turi būti atliekama pačios įmonės charakteristika, analizuojami klientų poreikiai, teikiamų paslaugų kokybė.

Antrajame įgyvendinimo etape yra sutelkiamas dėmesys į praeities veiksmų analizę, priežasčių bei pasekmių analizę, defektų, apklausų bei daug kitų analizių. Taip pat yra generuojamos idėjos bei yra kūriamas tam tikrų procesų scenarijus, kurio reikės laikytis.

Trečias etapas yra grindžiamas paslaugų, tekiamų klientams, kokybės analize. Šios analizės tikslas yra tas, kad siekiama patenkinti klientų porekius bei reikalavimus.

Ketvirto etapo metu kompanijoje yra analizuojamas grįžtamasis ryšis iš pačių klientų. Tai reiškia, kad yra analizuojama tai, ar buvo patenkinti klientų poreikiai. Jeigu yra nustatoma, kad klientų poreikiai liko nepatenkinti, tada kompanija vėl grįžta prie pasiruošimo stadijos ir pradeda šią veiklą iš naujo.

Iš tikrųjų, kokybės gerinimo vadyba įgauna vis didesnę prasmę šių laikų versle. Tai reiškia, kad tinkamos kokybės paslaugų užtikrinimas yra vienas svarbiausių kiekvienos kompanijos, teikiančios paslaugas, tikslų.

Apibendrintai galima teigti, kad Lietuvoje bandoma pasinaudoti 6 Sigmų sistema paslaugų sektoriuje. Be abejo, kad ši sistema būtų įgyvendinta, reikia pereiti per tam tikrus etapus, kurie leis užtikrinti teikiamų paslaugų kokybę bei didesnę finansinę naudą įmonei.
 
 
Susiję straipsniai

DMAIC Projekto Įgyvendinimo Etapai

 

DMAIC tai projektai, kurių metu yra siekiama sumažinti procesų neatitikimus įmonės veikloje. Šio projekto įgyvendinimas apima tokius etapus, kaip nustatymas, matavimas, analizė, gerinimas ir kontrolė.

Pirmame etape, kuris vadinasi „nustatymas“, reikia nustatyti klientų poreikius bei projekto tikslus. Taip pat reikia nustatyti įmonės problemas, problemų priežastis bei rezultatus, kuriuos tikimasi pasiekti įgyvendinant šį projektą.

Antrajame etape yra įvertinamas kompanijoje vykstantis procesas bei patvirtinamos proceso matavimo sistemos. ...

DMAIC Projekto Įgyvendinimo Etapai

6 Sigmų Metodologija

 

6 Simos – tai integruota organizacijos veikos gerinimo metodologija, besiremianti statistiniais matematiniais metodais. ...

6 Sigmų Metodologija

6 Sigmos Metodika

 

6 sigmos yra tokia įmonės veiklos gerinimo metodika, kuri remiasi statistiniais metodais. ...

6 Sigmos Metodika

Lietuvos Įmonių Procesai 6 Sigmų Aspektu

 

Nagrinėjant įmonių veiklą Lietuvoje, verta pabrėžti, kad ne viena įmonė dar nepasiekė 2 Sigmų lygio. ...

Lietuvos Įmonių Procesai 6 Sigmų Aspektu

6 Sigmų Samprata

 

Paprastai tariant 6 sigmos tai yra darbo našumo bei kokybės gerinimo metodologija paremta tam tikrais matematiniais skaičiavimais. ...

6 Sigmų Samprata

6 Sigmų Privalumai

 

6 Sigmų metodologija neretai yra naudojama būtent didelių kompanijų. ...

6 Sigmų Privalumai

6 Sigmų Koncepcijos Principai

 

Galime išskirti 7 pagrindinius principus, kurie nustato 6 Sigmų koncepcijos bendrąsias gaires, kurios nusako, kaip turi būti vykdoma veikla pagal šią metodologiją. ...

6 Sigmų Koncepcijos Principai

6 Sigmų Istorija

 

6 Sigmų teorijos atsirado būtent 1980 metais kompanijoje „Motorola“. ...

6 Sigmų Istorija

6 Sigmos Paslaugų Sektoriuje

 

6 Sigmos metodologija buvo sukurta toms kompanijoms, kurios vykdo veiklą gamybos srityje. ...

6 Sigmos Paslaugų Sektoriuje