Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
6 Sigmų Istorija
Bill Smith sugalvojo tam tikrą metodologiją, kuri padėtų dešimt kartų sumažinti gaminamų produktų defektų skaičių per 5 metus.
Tačiau verta pastebėti, kad ši metodologija dar ilgai nesusilaukė itin didelio susidomėjimo. Netgi tada, kai kompanija „Motorola“ 1988 metais laimėjo kokybės apdovanojimą „Baldrige“, vistiek 6 Sigmų metodologija neišpopuliarėjo.
Ši koncepcija pradėjo populiarėti tik 1995 metais, kai ją pradėjo naudoti kompanija „General Electrics“. Šios kompanijos direktorius buvo Jack Welch. Tai jis inicijavo šios koncepcijos taikymą kompanijos procesuose. Ši kompanija įgyvendino šią koncepciją ne tik gamybos, tačiau ir paslaugų sektoriuje.
Galima išskirti tris 6 Sigmų metodologijos vystymosi etapus:
• 1987 – 1994
• 1994 – 2000
• 2000 – iki šių dienų
Pirmajam etapui būdingas būtent produkcijos defektų mažinimas. O jau antrajame etape didesnis dėmesys teikianas būtent sąnaudų mažinimui. Trečiajame etape, kuris tęsiasi iki šių dienų, didelis dėmesys skiriamas kokybiškam klientų aptarnavimui, pridėtinės vertės klientui kūrimui, pačios kompanijos veiklos gerinimui.
Šiandien 6 Sigmų metodologiją naudoja tokios kompanijos, kaip „Sony“, „American Express“, „Kodak“, Ford“ ir kitos.
Taigi, matome, kad nevisada ši metodologija buvo populiari. Ilgą laiką šios metodologijos niekas nenorėjo pastebėti, tačiau šiandien ji yra gana išpopuliarėjusi ir palaipsniui plinta po visą pasaulį.
6 Sigmos Paslaugų Sektoriuje
6 Sigmų Koncepcijos Modelis Lietuvos Paslaugų Sektoriuje
Verta pastebėti, kad 6 Sigmų koncepcijos modelis taikomas Lietuvoje paslaugų sektoriuje susideda iš 4 dalių: |
|
DMAIC Projekto Įgyvendinimo Etapai
DMAIC tai projektai, kurių metu yra siekiama sumažinti procesų neatitikimus įmonės veikloje. ... |
|
6 Sigmų Metodologija
6 Simos – tai integruota organizacijos veikos gerinimo metodologija, besiremianti statistiniais matematiniais metodais. ... |
|
6 Sigmos Metodika
6 sigmos yra tokia įmonės veiklos gerinimo metodika, kuri remiasi statistiniais metodais. ... |
|
Lietuvos Įmonių Procesai 6 Sigmų Aspektu
Nagrinėjant įmonių veiklą Lietuvoje, verta pabrėžti, kad ne viena įmonė dar nepasiekė 2 Sigmų lygio. ... |
|
6 Sigmų Samprata
Paprastai tariant 6 sigmos tai yra darbo našumo bei kokybės gerinimo metodologija paremta tam tikrais matematiniais skaičiavimais. ... |
|
6 Sigmų Privalumai
6 Sigmų metodologija neretai yra naudojama būtent didelių kompanijų. ... |
|
6 Sigmų Koncepcijos Principai
Galime išskirti 7 pagrindinius principus, kurie nustato 6 Sigmų koncepcijos bendrąsias gaires, kurios nusako, kaip turi būti vykdoma veikla pagal šią metodologiją. ... |
|