Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Visiems yra žinomas tradicinio pardavėjo vaizdas. Tai yra ambicingas, iniciatyvus ir dažniausiai daug kalbantis asmuo, kuris visada suras argumentų pagrįsti, kodėl būtent jo prekę verta nupirkti. Tačiau nereikia pamiršti, kad pardavėjas turi būti unikalus ir patrauklus potencialiam pirkėjui. Sukurkite savo unikalų pardavimų stilių ir būsite patenkinti pardavimų rezultatais.
Taip pat verta paminėti tokį dalyką, kad daugelis pardavėjų sunaudoja visą dialogui skirtą laiką produkto ar paslaugų pristatymui, tačiau visiškai nepasidomi kliento poreikiais. Todėl, pirmiausia reikia išsiaiškinti kliento poreikius, užduoti jam keletą klausimų, o tada pagal poreikius atsirinkti tinkamus produktus ir juos jam pristatyti.
Daug pardavėjų laikosi nuomonės, kad svarbiausia yra daug kalbėti, Tačiau tai yra netiesa. Pardavėjo svarbiausia užduotis klausyti ir įsiklaudyti į pirkėjo poreikius. Tik tada, kai pardavėjas išanalizuos ir suvoks kliento situaciją, jis gali pristatyti jam tam tikrą produktą. Įsiklausymas į kliento norus ir poreikius yra tai, kas padeda didinti pardavimų skaičių.
Taigi, reikia nepamiršti, kad pardavėjai pirmiausia turi ne daug kalbėti, o daug klausyti ir analizuoti kliento poreikius. Be to, pardavėjas privalo sukurti savitą pardavinėjimo stilių.
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
|
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
|
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|