Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Pardavimų Proceso Uždaviniai
• Užsakymų gavimas ir priėmimas.
• Užsakymų vykdymas.
• Pardavimų palaikymas.
Kalbant apie užsakymų gavimą, šią užduotį galima apibūdinti kaip potencialių pirkėjų paiešką. Tokių klientų paieškai organizacijos naudoja tam tikras sistemas bei priemones, padedančias informuoti visuomenę apie teikiamų prekių ar paslaugų naudą.
Sekantis žingsnis yra užsakymų vykdymas. Jis vyksta tada, kai pirkėjas jau pradeda domėtis organizacijos siūlomais produktais ar paslaugomis bei apsisprendžia tai nusipirkti. Labai svarbu, kad šis pirkėjas iš organizacijos paslaugą nusipirktų ne vieną kartą, o norėtų grįžti čia dar ir dar. Visada reikia aptarnauti klientą taip, kad jis savanoriškai taptų pastoviu klientu.
Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad pirkėjas turi būti maloniai aptarnaujamas ne tik pirkimo metu, tačiau ir po pirkimo, jeigu jam iškyla su produktu susijusių klausimų.
Kalbant apie pardavimų palaikymą, vykdant šią veiklą pardavėjai privalo dėti visas pastangas klientų poreikiams tenkinti. Taip pat vykdant šią veiklą yra orientuojamasi į naujų pirkėjų paiešką. Potencialūs pirkėjai yra konsultuojami tam tikrų produktą išmanačių specialistų. Jeigu specialistai sugeba gerai pristatyti produktą ir išsamiai apie jį papasakoti žmogui, galima daryti prielaidą, kad šis žmogus taps pirkėju bei dėl suteiktų kokybiškų paslaugų sugrįš dar kartą.
Pardavimo Valdymas
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
|
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
|
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|
Pardavimų Telefonu Klaidos
Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ... |
|