Rekomenduojame

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų Proceso Uždaviniai Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. Galime išskirti tris pagrindinius pardavimo proceso uždavinius:

• Užsakymų gavimas ir priėmimas.
• Užsakymų vykdymas.
• Pardavimų palaikymas.

Kalbant apie užsakymų gavimą, šią užduotį galima apibūdinti kaip potencialių pirkėjų paiešką. Tokių klientų paieškai organizacijos naudoja tam tikras sistemas bei priemones, padedančias informuoti visuomenę apie teikiamų prekių ar paslaugų naudą.

Sekantis žingsnis yra užsakymų vykdymas. Jis vyksta tada, kai pirkėjas jau pradeda domėtis organizacijos siūlomais produktais ar paslaugomis bei apsisprendžia tai nusipirkti. Labai svarbu, kad šis pirkėjas iš organizacijos paslaugą nusipirktų ne vieną kartą, o norėtų grįžti čia dar ir dar. Visada reikia aptarnauti klientą taip, kad jis savanoriškai taptų pastoviu klientu.

Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad pirkėjas turi būti maloniai aptarnaujamas ne tik pirkimo metu, tačiau ir po pirkimo, jeigu jam iškyla su produktu susijusių klausimų.

Kalbant apie pardavimų palaikymą, vykdant šią veiklą pardavėjai privalo dėti visas pastangas klientų poreikiams tenkinti. Taip pat vykdant šią veiklą yra orientuojamasi į naujų pirkėjų paiešką. Potencialūs pirkėjai yra konsultuojami tam tikrų produktą išmanačių specialistų. Jeigu specialistai sugeba gerai pristatyti produktą ir išsamiai apie jį papasakoti žmogui, galima daryti prielaidą, kad šis žmogus taps pirkėju bei dėl suteiktų kokybiškų paslaugų sugrįš dar kartą.
 
 
Susiję straipsniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. Ji apima tokius reiškinius, kaip sprendimų priėmimas, prekių pristatymo būdai, priemonės bei būdai skirti pardavimų efektyvumo skatinimui, pardavimo planavimo bei organizavimo išlaidų mažinimas. Apibendrintai galima pasakyti, kad pardavimo valdymas yra pardavimų veiklos organizacijoje valdymas ir kontroliavimas.

Pardavimo valdymas taip pat gali būti apibūnamas kaip įmonės veiklos planavimas pardavimų sityje bei kasdieninė veiksmų susijusių su pardavimais priežiūra.

Dabar aptarkime pardavimo valdymo pagrindinius uždavinius. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos