Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Pardavimų Telefonu Klaidos
Pirma klaida, kurią dažnai daro pardavėjai telefonu yra dirbtinio draugiškumo demonstravimas kliento atžvilgiu. Reikia pabrėžti, kad pardavėjas visais atvejais turi vengti pernelyg familiarių klausimų ir kalbėti tik apie esminius dalykus.
Kita klaida, kurią daro pardavėjai yra sausas prekių ar paslaugų išvardijimas tikintis, kad klientas susidomės tam tikru siūlomu produktu ar paslauga. Tačiau verta pastebėti, kad pardavėjas visais atvejais privalo užmegzti ryšį su pašnekovu ir po tam tikro produkto pristatymo pasteirauti jo, ką šis galvoja, kad būtų lengviau nustatyti jo poreikius.
Dar viena klaida yra nuolatinis pardavėjo kalbėjimas apie save bei savo patirtį. Iš tikrųjų atliekant pardavimus telefonu reikia pamiršti save, tik trumpai prisistatyti. Visa kita informacija turi būti orientuojama į atitinkamą siūlomą produktą ar paslaugą. Be to, nereikia pamiršti ir įsiklausyti į pirkėjo nuomonę.
Taip pat pardavėjai dažnai pamiršta pristatyti savo produkto unikalumą. Taigi, pardavėjai pokalbio pradžioje turi aiškiai suformuluoti, kodėl jų siūlomas produktas ar paslauga yra geriausi rinkoje.
Taigi, pardavėjai vykdantys pardavimus telefonu dažnai daro tam tikras klaidas. Kad tų klaidų būtų išvengta, reikia laikytis tam tikrų taisyklių, kurios užtikrins pardavimų telefonų kokybę. Jeigu pardavėjas laikysis mūsų nurodytų taisyklių, manoma, kad pardavimai pagerės.
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
|
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
|
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
|
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
|
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
|
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
|
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
|
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
|
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
|
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
|
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
|
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
|
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
|
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
|
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
|
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |
|
Produkto Pristatymas
Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ... |
|