Rekomenduojame

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. Potencialiems klientams pasiekti yra nemažai būdų. Tačiau pastaruoju metu efektyviausi, berods, tiesioginiai pardavimai. Daugelis jų vykdomi telefonu. Šiame pardavimo procese esminė figūra organizacijoje – pardavimų vadybininkas.

Pardavimo vadybininkų paklausa darbo rinkoje išties didelė. Bet tik nedaugeliui pavyksta gauti gerą atlygį ir pasiekti puikių rezultatų. Visgi pardavimo vadybininko darbas nėra lengvas, kaip daugelis mano. Kaip būti geru pardavimų vadybininku?

Pirma užduotis – pardavimų vadybininkas puikiai turi išmanyti viską apie parduodamą prekę ar paslaugą. Nėra nieko blogiau, jeigu pirkėjas apie siūlomą produkciją išmanys daugiau negu pardavėjas. O žinoti vien tik produkto savybes ir tik jas akcentuoti pardavimo metu nėra tikslinga. Geras pardavėjas turi žinoti produkto naudą pirkėjui, pranašumus prieš analogiškas prekes, taip pat ir produkto trūkumus. Jei produktas buvo tobulintas, modifikuotas, geras pardavėjas turi tai išmanyti ir akcentuoti tobulinimus.

Antra, geras pardavėjas turi ne prasčiau už produkciją ir savo organizaciją, žinoti ir apie konkurentus. Geras pardavėjas turi išmanyti konkurentų silpnąsias ir stipriąsias puses. Taip pat labai svarbu žinoti konkurentų kainų politiką.

Trečia, geras pardavimų vadybininkas turi būti puikiai išanalizavęs klientus, jų poreikius, kuo vadovaujasi, priimdami sprendimus ir pan. Klientai skirtingi, todėl atsižvelgiant į minėtus aspektus, ir pardavimo procesas modeliuojamas skirtingai.

Ketvirta, geras vadybininkas turi turėti psichologijos žinių. Pastarosios žinios ir įgūdžiai padės identifikuoti kliento elgsenos ypatumus.
 
 
Susiję straipsniai

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. Klausimas, ar pardavimai apibrėžia tik konkrečius materialius dalykus, materialųjį pasaulį.

Tie patys verslo atstovai bei psichologai priduria, jog kalbant apie pardavimus, nereikia suskubti jų suvokti, kaip materialią naudą nešantį dalyką. Visų pirma, pabrėžtina, jog pardavimais galima laikyti ir tai, kas nėra materialu ir apčiuopiamo, t.y. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai