Rekomenduojame

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų Nuo ko pradėti? Kam parduoti? Kokia kaina parduoti? Kur ir kaip parduoti? Šiuos klausimus sau užduoti privalo kiekvienas asmuo, mąstantis apie naują kuriamą verslą. Verslo pasaulyje itin pabrėžtinas pasiruošimo etapas. Asmuo, atsakęs į aukščiau išvardintus klausimus, yra iš tikro pasirengęs imtis verslo.

Verslo pasaulis nestovi vietoje. Jis nuolatos keičiasi, progresuoja. Su ta kaita keičiasi ir verslo suvokimas. Jei dar prieš keletą dešimtmečių, kuomet verslas nebuvo toks, koks jis yra dabar – kaip niekad išsiplėtęs ir modernus. Verslininkai galėjo sau leisti būti kietakaktiškais ir nepalenkiamais klientų atžvilgiu, o pardavimai buvo sėkmingi, nes prekeiviai, neturėdami iš ko rinktis, vis tik naudojosi tokių prekeivių parduodamomis prekėmis bei paslaugomis.

Šiais laikais toks verslininko ego nėra skatinamas, propaguojamas, kadangi klientai yra išlepę dėl išaugusios pasiūlos, kuri didėja su besiplečiančia rinka. Jei klientams pasirodo šiurkštus prekeivis, tuomet jie tiesiog eina pas kitą, kuris, galbūt, malonesnis ir parduos, tikėtina, ne ką prastesnę prekę ar paslaugą.

Taigi, apart strateginių, fundamentalių klausimų, užduodamų sau prieš kuriant verslą, taip pat svarbu paties nusiteikimas verslo bei jo svarbiausio subjekto – klientų atžvilgiu. Tai irgi itin svarbu užtikrinant, kad pardavimai būtų sėkmingi.

Šiais laikais arogancija nebėra tas sėkmės receptas, lydintis verslą į sėkmę. Verslo taisyklės pasikeitė. Dabar akcentuojama kompromisinės derybos bei nuoširdus bendravimas. Būtent tą akcentuoja ir pabrėžia per pastarąjį dešimtmetį išleistos ekonomikos ir verslo knygos.

Maloni aplinka. Tai viena iš didžiausių verslininko užduočių kuriant verslą šiais laikais. Būtent tokia užduotis, kuri ankščiau atrodė galbūt antraeilis, ar net trečiaeilis dalykas, dabar yra pirmoje vietoje. Pardavimai be malonios aplinkos nuo šiol neįsivaizduojami.
 
 
Susiję straipsniai

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. mus pasiekus sparčiajam internetui, kurio paslaugomis vis daugiau žmonių ima naudotis, pardavimai persikėlė į internetą. Ne, kalba eina ne apie reklamą internete. Kalba eina apie elektroninę prekybą. Kas tai? ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ...

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo