Rekomenduojame

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?

 

Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus? Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. Tačiau kartais įmonėse yra pamirštama, kad reikia tinkamai pasirūpinti ir pastoviais klientais bei jų poreikiais. Taigi, reikia įsitikinti, ar pastoviems klientams yra skiriama pakankamai dėmesio. Kuo lojalių klientų praradimas gali būti žalingas įmonės veiklai bei pelningumui? Panagrinėkime šį klausimą.

Visų pirma, jeigu pastovūs klientai nustoja naudotis tam tikros įmonės paslaugomis, tuomet automatiškai mažėja įmonės pelningumas. Apskritai, naujų klientų pritraukimas kainuoja įmonei, o senų klientų išlaikymas nieko nekainuoja, todėl vykdant aktyvią veiklą naujų pirkėjų paieškoje bei pamirštant jau esamų klientų poreikius, įmonė patirią tam tikrą finansinę nesėkmę. Toks investavimas yra finansiškai nenaudingas.

Svarbu ir tai, kad yra paprasčiau parduoti prekę ar paslaugą jau esamam klientui, o ne naujam. Įmonė jau yra gavusi tam tikro kliento pasitikėjimą, todėl jam parduoti prekę yra žymiai lengviau.

Taip pat, jeigu rinkoje pasirodys dar keli Jūsų konkurentai, jie norės pritraukti kuo daugiau naujų pirkėjų. Tokių atveju, kad nepatirtumėte didelių nuostolių, siekite išlaikyti esamus klientus bei rūpinkitės jais. Tai padės išsaugoti įmonės pelningumą.

Taigi, verta pastebėti, kad pastovūs klientai yra labai svarbūs įmonei, kadangi jie yra tokios įmonės fundamentas, ant kurio laikosi visa įmonės sėkmė. Praradus tokius klientus įmonės laukia nemaži nuostoliai, kadangi naujų klientų paieška reikalauja piniginių išteklių panaudojimo.
 
 
Susiję straipsniai

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

 

Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. Tokie klientai tampa lojaliais pirkėjais bei yra labai naudingi įmonei. Kuo daugiau lojalių klientų turi įmonė, tuo mažiau lėšų jai reikia skirti naujų pirkėjų paieškoms ir reklamai.

Labai svarbu, kad su lojaliais klientais būtų palaikomas tam tikras glaudus ryšys. Tai reiškia, kad visais atvejais reikia atsižvelgti į pirkėjo pastabas. ...

Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

 

Nuo ko pradėti? ...

Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

 

XXI a. ...

Pardavimai Virtualioje Erdvėje

Bitcoin Vieta Pardavimuose

 

Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ...

Bitcoin Vieta Pardavimuose

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

 

Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ...

Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

 

Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ...

Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

 

Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ...

Skambučiai Su Tikslu Parduoti

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

 

Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ...

Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas

Produkto Pristatymas

 

Žinome, kad pardavimų procesas susideda iš daugelio etapų. ...

Produkto Pristatymas

Pardavimų Telefonu Klaidos

 

Neretai darbuotojai besispecializuojantys pardavimų telefonu srityje daro tam tikras klaidas. ...

Pardavimų Telefonu Klaidos

Pardavimų Proceso Uždaviniai

 

Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ...

Pardavimų Proceso Uždaviniai

Pardavimo Valdymas

 

Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ...

Pardavimo Valdymas

Pardavimų Reikšmė

 

Literatūroje daug rašoma bendrai apie verslą, apie lyderystę, verslo charakterio formavimą bei kitus niuansus, tačiau konkrečiai kalbant apie pardavimus svarbiausia nepamiršti bene svarbiausio dalyko – prekės ir paslaugos. ...

Pardavimų Reikšmė

Pardavimai Versle

 

Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ...

Pardavimai Versle

Efektyvūs Pardavimai

 

Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ...

Efektyvūs Pardavimai

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

 

Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ...

Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

 

Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ...

Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys

Pardavimo Proceso Etapai

 

Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ...

Pardavimo Proceso Etapai

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau

 

Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ...

Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau