Lyderystė
Įmonės valdymas
Verslo pradžia
Verslo struktūra
Investicijos
Produkto Pristatymas
Kiekvienas pardavėjas turi gerai išmanyti produkto pristatymo subtilybes, kadangi tai padeda padidinti pardavimų skaičių. Pardavėjas, kuris konsultuoja potencialius pirkėjus dėl tam tikro produkto, turi puikiai išmanyti to produkto sudėtį, kaip jis buvo gaminamas, kokie yra jo pliusai. Pardavėjas turi atrasti kuo daugiau parduodamo produkto privalumų bei stengtis juos pateikti būsimiems pirkėjams.
Taip pat pardavėjas turi kalbėti ne tik apie patį produktą, bet ir apie jo teikiamą naudą. Taip pat pardavėjas gali nurodyti ir ekonominę naudą, kurią patirs klientas nupirkęs tokį produktą.
Aišku, nereikia pamiršti, kad pardavimuose yra būtina atsižvelgti į patį pirkėją. Jeigu produktu domisi tam tikras asmuo, kuris dar nebuvo šios įmonės klientas, su juo reikia elgtis rūpestingai bei iš pradžių pristatyti pačią įmonę, jos veiklą bei vėliau prieiti prie konkrečių produktų aptarimo.
Jeigu dėl tam tikro produkto teiraujasi nuolatinis pirkėjas, situacija yra kur kas paprastesnė, kadangi tokiose situacijose dažnai iš karto prieinama prie pirkimo – pardavimo sandorio sudarymo.
Apskritai, verta paminėti, kad pardavėjas turi sudominti pirkėją bei paskatinti jį įsigyti tam tikrą produktą. Be to, nereikia pamiršti, kad pardavėjas turi pasižymėti aukšta aptarnavimo kultūra, kadangi tai padės nustatyti tinkamą ryšį su pačiu pirkėju.
Pardavimų Telefonu Klaidos
Pardavimų Proceso Uždaviniai
Pardavimų procese yra svarbūs tam tikri pardavimų uždaviniai, kuriuos reikia aptarti plačiau. ... |
Pardavimo Valdymas
Pardavimo valdymo samprata yra įvairialypė. ... |
Pardavimų Reikšmė
Pardavimai Versle
Verslo sektorius yra paremtas prekyba. ... |
Efektyvūs Pardavimai
Kiekvienas žinome, kas yra pardavimai. ... |
Patarimai, Kaip Tapti Geru Pardavimų Vadybininku
Verslo subjektai nuolat siekia plėsti esamų klientų ratą. ... |
Pardavimų ir Gero Verslininko Ryšys
Kalbant apie pardavimus, iškyla asociacija apie kažką materialaus, apčiuopiamo, ką žmonės gali įsigyti ar parduoti už pinigus. ... |
Pardavimo Proceso Etapai
Pardavimo procesas susideda iš tam tikrų etapų, kuriuos reikia plačiau aptarti. ... |
Mažiau Kalbantys Pardavėjai Parduoda Daugiau
Yra nustatyta, kad daugumoje dialogų, kurie vyksta tarp pardavėjo ir pirkėjo, pardavėjas kalba apie 80 % viso laiko. ... |
Kodėl Reikia Išlaikyti Pastovius Klientus?
Kiekviena įmonė skiria nemažai dėmesio naujų pirkėjų pritraukimui. ... |
Kliento Aptarnavimas Po Pardavimo
Dažnai pasitaiko atvejų, kai pirkėjai yra patenkinti gaminio ar paslaugos kokybe, dėl to sugrįžta pas ankstesnį pardavėją įsigyti vis naujų prekių ar paslaugų. ... |
Kaip Siekti Sėkmingų Pardavimų
Nuo ko pradėti? ... |
Pardavimai Virtualioje Erdvėje
XXI a. ... |
Bitcoin Vieta Pardavimuose
Elektroninė prekyba su metais tampa vis aktualesnė ir populiaresnė. ... |
Ką Lemia Dėmesys Pardavimams?
Jūs galite būti labai pelningos ir sėkmingos kompanijos dalimi. ... |
Kasdien Dalyvaujame Pardavimuose
Prekė – gaminys, darbai, paslauga – tai pardavimo objektas. ... |
Skambučiai Su Tikslu Parduoti
Daugelis pradedančių darbuotojų ar netgi patyrusių darbuotojų kartais jaučia baimę atlikdami skambučius su tikslu parduoti. ... |
Potencialaus Pirkėjo Prieštaravimų Šalinimas
Labai dažnai potencialiems pirkėjams kyla minčių, kad vis dėlto tam tikras produktas jiems netinka. ... |